Spotkanie blogerek w Warszawie

Pomyślałam, że nowa forma relacji ze spotkania będzie przyjemnym urozmaiceniem. Jak wolicie -  standardowy tekst ze zdjęciami, czy taki niby-filmik, niby-prezentację? KLIK





21 komentarzy:

  1. pomysł bardzo fajny, szkoda tylko że muzyka taka smutna, bardzo klimatyczna jednak nie pasuje do spotkania blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się, że już nie miałam siły szukać lepszej, bo taka byłam zmęczona robieniem tego pokazu :D

      Usuń
    2. Popieram, muzyka taka smutna, że aż żyłka pęka ;)

      Usuń
    3. Naprawdę aż tak? :D W życiu aż tak o niej nie myślałam, pewnie dlatego, że to mój ulubiony soundtrack z filmu 'Nietykalni' :D

      Usuń
  2. bardzo fajnie się to ogląda, a muzyka jak dla mnie podkreśla, że nie tylko o zabawę w tym chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dzięki dziewczyny, bo już się zaczynałam załamywać :D Nie chciałam, żeby wyszło pogrzebowo :D

      Usuń
  3. na pewno filmik kosztuje Cię wiele pracy. ale od czasu do czasu.... chętnie obejrzę :) (bylebyś nam nie padła z przemęczenia tam po drugiej stronie bloga, także spokojnie, poczekamy do następnego :D) p.s.: wpadłam na Twojego bloga niedawno, ale przepadłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie padnę :D Dzięki wielkie za miły komentarz, zapraszam częściej! :D Takie pozytywne osoby motywują do pisania! :*

      Usuń
  4. p.s.: w filmiku rozpoznałam Michała z bloga twojezrodlourody. nie pomylilam sie? :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z filmikiem - pięknie go "zmontowałaś". A wiesz, co mi się bardzo spodobało? Ta zabawa w "Co wiemy o swoich blogach". Super pomysł - może go kiedyś podsunę Trójmiejskim blogerkom :)

    Całusy, Aniu ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie świetna zabawa! Pisaliśmy co wiemy o swoich blogach albo o sobie nawzajem. Mam listę samych komplementów i motywacji do lepszego pisania :D

      Usuń
  6. coraz modniejsze stają się spotkania z datkiem pieniężnym czy materialnym, to super świadczy o nas, blogerkach, moża zatrze się choć troche utarte stwierdzenie, że spotkania blogerek to tylko wymiana giftami z żebrów. I do zobaczenia w Brzesku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie spotkania, przy okazji poznania się i plotek kosmetycznych można dorzucić choć grosik, choć kropelkę do wielkiego morza potrzeb :-)) Do zobaczenia!

      Usuń
  7. Faktycznie muzyka nieco smutnawa, ale montaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik zdecydowanie lepszy, ma dużo ciekawszy klimat, no i jest czymś zupełnie bardziej oryginalnym niż zwykła relacja w formie postów ze zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz, bo chwilę mi zeszło, zanim ten filmik ogarnęłam :-) Następnym razem pójdzie pewnie szybciej :D

      Usuń
  9. Jak na pierwszy raz to świetnie wyszło! :*
    Fajny efekt z tym przechodzeniem zdjęć z rysunków do normalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że Ci się podoba! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Balbina Ogryzek , Blogger